سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسد چون کم بود ، تن درست و بى غم بود . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 خرداد 1 , ساعت 12:22 صبح


بریان فرولدی گفته است؛ “بهترین راهی که برای پولدار شدن می شناسم این است که سرمایه خود را با هم ترکیب کنید. با جمع کردن پول خود و نگهداشتن سرمایه خود تا آنجاکه امکان دارد، شانس خود را برای رسیدن به سرمایه 7 رقمی افزایش دهید.”

البته، به دست آوردن سود بالا در گفتن راحت است و فاکتورهای زیادی هستند که برگرداندن آن از کنترل شما خارج است. ولی همه سرمایه گذاران دو فاکتور مهم را کنترل می کنند که می تواند در به دست آوردن سود در بلندمدت، تأثیر زیادی داشته باشد؛ هزینه های سرمایه گذاری و مالیات. اگر می خواهید روش های پولدار شدن را به کار گیرید، باید تلاش کنید این ها را تا آنجاکه ممکن است پائین نگه دارید.

اگر می خواهید پولدار و ثروتمند شوید، به تمام راههایی که به شما کمک می کنند بیشتر به دست آورید، احتیاج دارید. اطمینان پیدا کنید هزینه های مالیات و کارمزد سرمایه گذاری تا آنجاکه ممکن است، پایین باشد که شما را برای رسیدن به هدفتان کمک می کند.

چگونه پولدار شویم بدون سرمایه

 
پس انداز جادو برای پولدار شدن است

اگر بخواهید راه ثروتمند شدن را در پیش گیرید، باید کاملاً عادت به پس انداز کنید و یک حساب برای مواقع اضطراری باز کنید. می توانید پس انداز خود را خودکار کنید. این کار به طور خودکار درصدی از حقوق شما را کم می کند و درجای دیگری به حسابتان می رود بدون اینکه خودتان دیده باشید.

عادت به پس انداز کردن کنید. پس اندازهای خود را از بین نبرید و برای مواقع غیرمنتظره، سرمایه داشته باشید. برای حداقل یک پنجم از درآمدهای خود، جایی برای پس انداز داشته باشید.

راز پولدار شدن در کاهش خرج های غیر ضروری

بعضی از پولدارها راز ثروت خود را این گونه می گویند اگر می توانید بخورید یا بپوشید پس نیازی به کارت اعتباری ندارید. این یک توصیه خوب است، ولی از آن پیروی کنید. سعی نکنید هزینه هایی داشته باشید که نتوانید آن را در دو الی سه ماه آینده پرداخت کنید.

فقط به دو الی سه کارت احتیاج دارید. به یاد داشته باشید بدهی شما را عقب نگه می دارد.

پول نقد شما را برای استفاده های دیگر، مثل سرمایه گذاری کم می کند. ولچ گفته است؛ اگر کسی به شما قرض ندهد، بهتر است.

به طور وسیعی شناخته شده ثروتمندترین افراد در جهان، صرفه جو هستند. آنها بیش از حد برای طراحی و لوازم لوکس مصرف نمی کنند.

آنها توقع خود را برای خرید مدرن ترین خانه و وسایل نقلیه پائین می آورند. آنها همچنین بدهی خود را کنترل می کنند. یکی از افراد ثروتمند فقط به اندازه ای پول نقد همراه خود می برد که قصد خرید دارد.

درجاهایی که لباس های گران قیمت، کفش و یا جواهرات دارند، پیاده روی نروید. و اجازه ندهید خانه و یا هزینه های ماشین، برای شما بیش از حد بدهی ایجاد کند. حساب کنید چقدر می توانید از عهده هزینه ها برآیید سپس دست به جیب شوید و خرج کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ