سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی با حکیمان، زندگی بخش خردها و درمان جانهاست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 آبان 25 , ساعت 4:44 عصر

ما به شما سه راهکار پیشنهاد می کنیم تا با کمک آنها زندگی شاد داشته باشید و شادبودن را تجربه کنید.

 

آیا شده یک روز از خواب بیدار بشوید و بگویید: آرزو دارم امروز غمگین باشم.مسلما نه.

همه ما می خواهیم روزی سرشار از شادی،سرگرمی، موفقیت و شادی داشته باشیم. اما بعضی وقت ها احساس می کنید امروز، روز شما؛ این هفته هفته شما؛ این ماه، ماه شما؛امسال، سال شما نیست.

 

می خواهید قبول کنید یا نه ولی همه چیز به خود شما بستگی دارد. همیشه راه هایی وجود دارد که، میزان شادی و رضایتمندی را در وجودتان افزایش دهید، حتی زمانی که اوقات خوبی ندارید.این امر نیازمند زمانی کم و تلقین زیاد در خود می باشد تا شادی واقعی را در درون خود نهادینه کنید.

 

پس چرا برای به دست آوردن شادی وقت نمی گذارید؟ چرا میزان شادمانی وجودیتان را ارتقاء نمی دهید.

 

ما به شما سه راهکار پیشنهاد می کنیم تا با کمک آنها زندگی شادتری داشته باشید.لطفا نگویید باشه بعدا امتحانش میکنم، از کجا معلوم که نتیجه خوبی داشته باشد و … از این دست حرفها.

واقعا به طور جدی درباره هریک از روش ها فکر کنید و ببینید گه چطور می توانید کیفیت شادمانی زندگیتان را تغییر دهید.

 

  • اطرافیان خود را از آدم های مثبت انتخاب کنید

 

بعضی روزها دلیل شاد بودنمان فقط اینست که در کنار آدمهای خاصی قرار گرفته ایم. این افراد واقعا به طور خنده دار و غیر قابل کنترلی، زندگی آمیخته با شادی دارند.سعی کنید این افراد را در زندگیتان پیدا کنید و دور و برشان باشید.

 

فرض کنید شما بیرون از محوطه یک کنسرت موسیقی هستتید و باران شدیدی شروع به بارش کرد. کدامیک از دوستانتان در حالی که باران به صورتش می خورد و کاملا خیس شده است، متن ترانه کنسرت را هنوز می خواند؟ او دقیقا همان کسی است که باید بیشتر اطرافش باشید.

یاد بگیرید که آدم های مثبت را دوست بدارید و اطراف خود را پر کنید از این آدم های مثبت. قطعا شما تبدیل به یک فرد بسیار بسیار شادتری خواهید شد.

 

  • افکار منفی را شناسایی و حذف کنید

 

دلیل دیگر اینست که ما همیشه جنبه منفی موقعیت ها را می بینیم. برای اغلب افراد اینکه بگویند جنبه مثبت اتفاق را ببینید خیلی آسانتر از آنست که به گفته خود عمل کنند.

 

هر گاه در معرض افکار منفی قرار گرفتید برای رهایی از آن به این صورت عمل کنید:

 

اول: فکر منفی را متوقف کنید و بگویید این فکر درست نیست.

دوم: به این فکر کنید که این مشکل چقدر کوچک است.

سوم: به موارد مثبت اتفاق و قضیه فکر کنید.

 

  • دیگران را شاد کنید

 

برای افزایش شادمانی درونی خود، شما باید شادی را برای دیگران هم به ارمغان بیاورید. این شاید مهمترین گام باشد. آفریدن روز شاد برای دیگران به شما هم کمک می کند که روز شادی داشته باشید.

 

همیشه سعی کنید در خانواده یا محل کارتان حضور شادی بخشی داشته باشید، تا اطرافیان شما با وجودتان خوشحال و شادمان گردند. قطعا نشاندن لبخند بر چهره دیگران توسط شما، یک انرژی قدرتمندی ایجاد می کند که باعث شادی شما نیز می گردد.

 

در پایان روز اتفاقات و رویدادهای شادی بخش روز را مرور کنید و به یاد آورید تا روزتان را با شادمانی به پایان ببرید.

 

با این ترفندهای بسیار ساده می توانید روزی شاد داشته باشید و شادی را به دیگران نیز هدیه دهید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ