سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام صادق علیه السلام این دعا را به من داد : «سپاس خدایی را که صاحب حمد است و شایسته و نهایت [عبدالرحمان بن سیابه]
 
شنبه 97 فروردین 25 , ساعت 10:0 صبح

آیا می دانید موفق شدن در کاری که شکست خوردیم چرا سخت است؟ به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها بستگی به چگونگی گذراندن اوقات فراغت ما دارد. واقعا بهترین کار برای انجام در اوقات فراغت چیست ؟

بهره وری که شما در اوقات فراغت خود می توانید داشته باشید موفقیت شما را تعیین می کند. شرط بندی می کنم افراد موفق از اوقات فراغت خود برای راحتی بیشتر استفاده می کنند.

اگر برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین تلاش می کنید، نگاه دقیق تر بیندازید و ببینید اوقات فراغت خود را در محل کار چگونه مصرف می کنید. سعی کنید عادت هایی که بهره وری کمتری دارند را با این عادت های مفید در اوغات فراغت خود جایگزین سازید جایگزین کنید.

 


جمعه 97 فروردین 24 , ساعت 10:0 صبح

بالا بردن عزت نفس با کنترل زمینه های زندگی

برای مثال؛ شما تصمیم می گیرید سیگار را ترک کنید ولی به ملاقات دوست خود که سیگار می کشد، ادامه می دهید. با کمک اراده خود، می توانید برای مدتی سیگار کشیدن را ترک کنید، ولی متأسفانه خودداری از سیگار کشیدن انرژی شما را تخلیه می کند.
عزت نفس
وقتی دوست شما سیگار را روشن می کند تحریک می شوید و به خود می گوئید، ترک سیگار سخت ولی بالاخره روزی این کار را انجام خواهد داد.

این موقع است که اگر خود را بشناسید و بخواهید سیگار را ترک کنید به جاهایی نمی روید که اراده شما از بین برود.


جمعه 97 فروردین 24 , ساعت 9:0 صبح

استرس چیست و راه های کاهش و درمان آن چگونه است؟

استرس چیست

برای رفع استرس چه باید کرد

استرس می تواند یک انگیزه باشد که برای بقا حیاتی هم می باشد. مکانیزم مبارزه یا فرار می تواند به ما اطلاع دهد که چگونه باید به خطر پاسخ داد.

با این حال، اگر این مکانیزم به راحتی باعث شود یا زمانی که یک بار فشار زیادی را در خود دارد، می تواند سلامت ذهنی و جسمی فرد را تضعیف کند و مضر باشد.

مدیریت استرس به بدن کمک می کند تا با خطر مواجه شود. علائم استرس می توانند به صورت فیزیکی و روانی باشند.

استرس کوتاه مدت می تواند مفید باشد، اما استرس طولانی مدت با شرایط سلامتی مختلف مرتبط است. ما می توانیم برای یادگیری بعضی از نکات مدیریت خود، برای استرس و اضطراب آماده شویم.

نحوه نگاه به زندگی و چالش های اجتناب ناپذیر آن، تفاوت زیادی در توانایی شما در مقابله با استرس دارد. اگر شما به طور کلی امیدوار و خوش بین هستید، کمتر آسیب پذیر خواهید بود. افراد دارای استرس شدید ، سخت تلاش می کنند تا چالش ها را درک کنند، حس قوی تری از طنز داشته باشند، به هدف بالاتر برسند و تغییر را بخشی از زندگی اجباری بپذیرند.


پنج شنبه 97 فروردین 23 , ساعت 8:6 عصر

یوگا فعالیتی است که انعطاف پذیری شما را افزایش می دهد، ماهیچه های شما را تقویت می کند، تمرکز فکر شما را بالاتر می برد و شما را آرام می کند. یوگا این همه و گاهی هم بیشتر را انجام می دهد!

در این مقاله، تاریخ مختصر و فلسفه یوگا، انواع مختلف یوگا، فواید یوگا، تجهیزات مورد نیاز برای انجام یوگا، جایی که برای انجام آن، نحوه شروع یوگا و دانستن این که مبنای تعریف یوگا چیست ، بررسی خواهیم کرد.

 یوگا چیست

تعریف یوگا چیست ؟

تعریف یوگا یک نظم و انضباط فیزیکی و معنوی باستان و شاخه ای از فلسفه است که به نظر می رسد بیش از 5000 سال پیش در هند آغاز شده است.

کلمه یوگا از کلمه یوج سانسکریت می آید، یعنی یوغ، پیوستن یا متحد شدن است. مدرسه یوگا ایجنگر یوژ را به عنوان « پیوستن یا ادغام تمام جنبه های فردی – بدن با ذهن و ذهن با روح  » برای رسیدن به یک زندگی شاد، متعادل و مفید تعریف می کند.

آن ها ادعا می کنند هدف نهایی یوگا، رسیدن به کالیالی (رهایی یا آزادی نهایی) است.


پنج شنبه 97 فروردین 23 , ساعت 8:3 عصر

موفقیت فردی موضوعی است که اکثر انسان ها به دنبال آن هستند اما چون راه دقیق و مسیر رسیدن به آن را نمی دانند، معمولا ممکن است به آن دست نیابند یا اینکه بسیار دیر هنگام و سخت به آن برسند.

همه ویژگی های خود را بپذیرید که مهم تر از هر وقت دیگری است. توانایی های فردی خود را تقویت کنید و به یکدیگر کمک کنید تا به رؤیاهای خود برسید.

اگر چیزی در زندگی خود می خواهید یا به سطح جدیدی از موفقیت فردی می خواهید برسید، انتخاب راه های قدیمی و کارهایی که قبلا انجام شده، در دنیای امروز تأثیری ندارد. اگر زمانی برای بودن در میان دیگران باشد، آن موقع حالا است.

شما باید باورهای خود را با باورها و رفتارهای اطراف خود مطابقت دهید، می تواند راجع به خیلی چیزها باشد، و شاید در بسیاری از موارد غریزی باشد.

در قرن بیست و یکم، خلاقیت عنصر مهمی است. همیشه پیشرو باشید که یک استاندارد طلایی است.


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ