سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانتان، کسی است که عیب هایتان رابه شما هدیه کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 بهمن 28 , ساعت 1:3 صبح

برای درمان افسردگی چه باید کرد؟ آیا با نشانه های افسردگی , روش های تست آن آشنا هستید؟ آیا می دانید علایم افسرگی چه مواردی هستند؟ بهترین درمان یا داروی ضد افسرگی چیست؟ در این مقاله قصد داریم به تمام سوالات احتمالی شما درباره افسردگی پاسخ دهیم.

افسردگی چیست ( معنی افسردگی )

افسردگی (اختلال افسردگی عمده) یک بیماری معمول و جدی پزشکی است که تاثیر منفی بر احساس شما، نحوه فکر کردن و نحوه رفتار شما می گذارد.

افسردگی احساس غم و اندوه و یا از دست دادن علاقه به فعالیت های یک بار لذت می برد. این می تواند منجر به مشکلات مختلفی از لحاظ احساسی و جسمی شود و توانایی فرد در کار و در خانه را کاهش دهد.

پژوهش های حاضر نشان می دهد که افسردگی به وسیله ترکیبی از عوامل ژنتیکی، بیولوژیکی، محیطی و روانی ایجاد می شود.

افسردگی شدید می تواند در هر سنی رخ دهد، اما اغلب در بزرگسالی آغاز می شود. در حال حاضر افسردگی در کودکان و نوجوانان به رسمیت شناخته شده است، هرچند گاهی اوقات با تحریک پذیری برجسته تر از خلق و خوی کم می شود. بسیاری از اختلالات خلقی و اضطراب مزمن در بزرگسالان به عنوان سطح بالای اضطراب در کودکان شروع می شوند.

افسردگی شدید، به خصوص در افراد میان سن و یا سالمند، می تواند با سایر بیماری های جدی پزشکی مانند دیابت، سرطان، بیماری های قلبی و بیماری پارکینسون همراه باشد.

علایم افسردگی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ