سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدکاران، جز با همانندان خود، دوستی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 اسفند 24 , ساعت 3:36 عصر

حرکت به‌سوی اهداف علاوه بر پشتکار نیازمند دانش نیز هست. تکنیک‌های باارزش برای دستیابی به اهداف سرعت رسیدن شما به هدف را چند برابر می‌کند. 

حرکت در مسیر اهداف همیشه ساده نیست. گاهی اوقات ممکن است از کوه صعود کنید، بر موانع و سختی‌هایی غلبه کنید که بارها احساس تسلیم شدن کرده‌اید.

تکنیک‌های با ارزش برای دستیابی به اهداف

 

دستیابی به اهداف

تکنیک‌های دستیابی به اهداف

اهداف


سه شنبه 95 اسفند 24 , ساعت 3:33 عصر

موفقیت بدون شجاعت همراه با عمل شجاعانه امکان‌پذیر نیست. 

آیا می‌دانید پر ریسک ترین کاری که در طول روز انجام می‌دهید چیست؟ یا چیزی که بیشترین شجاعت را بخواهد؟

احتمالاً شجاعانه‌ترین کاری که روزانه انجام می‌دهید سوارشدن در ماشین و راندن آن در خیابان است. ما فکر نمی‌کنیم رانندگی ریسک بزرگی است برای اینکه آن را روزانه بدون خطر انجام می‌دهیم.

اما همه از خطر ذاتی آن آگاه‌اند. هستند کسانی که زندگی خود را در تصادف خود را ازدست‌داده باشند. غم‌انگیز است اما همیشه اتفاق می‌افتد.

شجاعت برای موفقیت ضروری است

 

شجاعت برای موفقیت

شجاعت


سه شنبه 95 اسفند 24 , ساعت 3:31 عصر

افکار منفی در طبیعت فراگیر هستند و اغلب باعث ایجاد زندگی منفی می‌شوند. فکرهایی که ما می‌کنیم دو برابر رشد می‌کنند و افکار ما بر سلامت ما تأثیر می‌گذارند. 

ما قطعاً نمی‌توانیم یک زندگی مثبت را با چهارچوبی از افکار منفی در ذهن خود داشته باشیم. در برخی موارد، برای چنین افرادی که دارای افکار منفی هستند، ممکن است آرزوی خوبی برای ما نداشته باشند.

افکار منفی که شادی شما را نابود می‌کنند

 

افکار منفی


سه شنبه 95 اسفند 24 , ساعت 3:27 عصر

برای اینکه روز خوبی داشته باشید، همیشه منتظر اتفاقات نمانید. خودتان تلاش کنید و روز خوب را بسازید. 

همه ما روزهای بد داشته‌ایم که به نظر می‌رسید هیچ‌چیز درست نیست. اما خیلی کم با چارلز می‌توان رقابت کرد، کسی که یک‌عمر خبرهای بد روزانه را تجربه کرد.

چارلز یک زندگی پراسترس داشت. او از صبح تا شب مدام بدون وقت اضافه‌ای با نارضایتی کار می‌کرد. یک روز وقتی صبح از خواب بیدار شد بیشتر از 200 هزار دلار را که ارثیه خود را گم‌کرده بود. در یک اتفاقی که ربطی با آن نداشت، شغل خود را نیز در همان روز از دست داد و از طلاق همسرش هم خبردار شد.

5 راه برای اینکه روز خوبی داشته باشید

 

روز خوبی داشته باشید

روز خوب


یکشنبه 95 اسفند 1 , ساعت 11:7 عصر

امروزه مهندسی یکی از رو به رشدترین و هیجان‌انگیزترین مسیرها و راه‌های شغلی است.

 برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه، نیز می‌تواند یک کار پرمنفعت، با درآمد بالا و دارای ثبات شغلی باشد. به‌هرحال، باید خیلی مشتاق باشید تا مهارت‌هایی که نیاز دارید و دانش مربوطه را برای شغل خود بدانید.

اگرچه، بعضی از شغل‌ها راه‌های متفاوتی برای پیشرفت دارند، مهندسی گرایش به تلاش بیشتر و سخت‌تر در مسیر پیشرفت دارد. درحالی‌که مهارت‌های لازم برای موفقیت یک مهندس زیاد است.

مهارت‌های اساسی برای یک مهندس عبارت‌اند از:

 

7 مهارت اساسی برای یک مهندس

مهارت اساسی برای یک مهندس

مهارت مهندس

مهارت های مهندسی

مهندس


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ