سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و اشعث پسر قیس را که فرزندش مرده بود چنین تعزیت فرمود : ] اشعث اگر بر پسرت اندوهگینى ، سزاوارى به خاطر پیوندى که با او دارى ، و اگر شکیبا باشى هر مصیبت را نزد خدا پاداشى است . اشعث اگر شکیبایى پیش گیرى حکم خدا بر تو رفته است و مزد دارى ، و اگر بى تابى کنى تقدیر الهى بر تو جارى است و گناهکارى . پسرت تو را شاد مى‏داشت و براى تو بلا بود و آزمایش ، و تو را اندوهگین ساخت و آن پاداش است و آمرزش . [نهج البلاغه]
 
جمعه 96 آبان 26 , ساعت 9:26 عصر

شما قادر هستید تمام عوامل اطراف خود را برای رسیدن به موفقیت تغییر دهید. پس همین امروز شروع کنید.

 

آیا می خواهید در زندگیتات تغییری ایجاد شود؟ منتظر چه چیزی هستید؟

 

آیا به طور مداوم به خود می گویید که اگر همه چیز عوض شود، می توانید خیلی کارها را انجام دهید؟

 

هیچ چیز تغییر نمی کند تا زمانی که خودتان در ابتدا تغییر نکنید. شرایط محیطی و اطرافیان را مقصر دانستن، هیچ کمکی به بهبود موقعیت شخصی شما نخواهد کرد.

 

فقط داشتن رویای روزانه درمورد زندگی متفاوت، مسافرت های رویایی و خرید خانه و ماشین کافی نیست.

 

آرزو ی شما برای پولدارشدن، سالم بودن و داشتن عشق واقعی، زمانی که در ته ذهنتان اعتقاد دارید که نمی توانید این خواسته ها را به دست آورید، قطعا محقق نمی شود.

 

آنچه را که شما به طور عمیق در درونتان باور دارید، بسیار قدرتمندتر از رویای روزانه تان خواهد بود.

 

شما باید روی متقاعد کردن خودتان بر پذیرفتن این واقعیت کار کنید. اگر شما قانع شدید قطعا متفاوت عمل خواهید کرد.

 

همین امروز شروع کنید

 

اگر می خواهید تغییرات را در زندگیتان ایجاد کنید باید همین الان شروع کنید، نه در آینده ای نا مشخص.

 

شما وقتی تغییر را به تاخیر می اندازید، می خواهید تقلب کنید وخودتان را فریب دهید. در حقیقت وقتی شرایط محیطی را مسئول موقعیت کنونی خود می دانید، مسلما به خواسته هایتان نخواهید رسید.

 

الان، همین لحظه زمان ایجاد تغییرات است، مهم نیست که کوچک یا بزرگ باشد. اگر شما بگویید “من فردا شروع می کنم” دارید خودتان را گول می زنید، چون فردا هم همین را خواهید گفت. همیشه فردا های دیگر وجود خواهد داشت ولی هیچ تغییری در زندگیتان ایجاد نمی شود.

 

تغییر باید از همین الان شروع شود، و فقط خود شما مسئول ایجاد این تغییر هستید. شما باید تلاش کنید و زمان اختصاص دهید و نقشه ای برای انجام کار داشته باشید، همه چیز خودش تغییر می کند.

 

در اغلب مواقع یک مقاومت درونی برای ایجاد تغییرات وجود دارد، چون مردم احساس راحت تری به وضعیت آشنای کنونی دارند، حتی اگر این وضعیت را دوست نداشته باشند.

 

پس منتظر چه چیزی هستید؟ آیا می خواهید در زندگیتان تغییر ایجاد شود و به موفقیت برسید یا نه ؟

 

فردا کم و بیش شبیه به امروز هست و اگر شما شروع به تغییر نکنید قرار نیست فردا اتفاق خاصی در زندگی شخصی شما رخ دهد. پس زمان را غنیمت بشمارید و تغییرات را از همین الان که این مقاله را می خوانید شروع کنید.


پنج شنبه 96 آبان 25 , ساعت 4:44 عصر

ما به شما سه راهکار پیشنهاد می کنیم تا با کمک آنها زندگی شاد داشته باشید و شادبودن را تجربه کنید.

 

آیا شده یک روز از خواب بیدار بشوید و بگویید: آرزو دارم امروز غمگین باشم.مسلما نه.

همه ما می خواهیم روزی سرشار از شادی،سرگرمی، موفقیت و شادی داشته باشیم. اما بعضی وقت ها احساس می کنید امروز، روز شما؛ این هفته هفته شما؛ این ماه، ماه شما؛امسال، سال شما نیست.

 

می خواهید قبول کنید یا نه ولی همه چیز به خود شما بستگی دارد. همیشه راه هایی وجود دارد که، میزان شادی و رضایتمندی را در وجودتان افزایش دهید، حتی زمانی که اوقات خوبی ندارید.این امر نیازمند زمانی کم و تلقین زیاد در خود می باشد تا شادی واقعی را در درون خود نهادینه کنید.

 

پس چرا برای به دست آوردن شادی وقت نمی گذارید؟ چرا میزان شادمانی وجودیتان را ارتقاء نمی دهید.

 

ما به شما سه راهکار پیشنهاد می کنیم تا با کمک آنها زندگی شادتری داشته باشید.لطفا نگویید باشه بعدا امتحانش میکنم، از کجا معلوم که نتیجه خوبی داشته باشد و … از این دست حرفها.

واقعا به طور جدی درباره هریک از روش ها فکر کنید و ببینید گه چطور می توانید کیفیت شادمانی زندگیتان را تغییر دهید.

 

  • اطرافیان خود را از آدم های مثبت انتخاب کنید

 

بعضی روزها دلیل شاد بودنمان فقط اینست که در کنار آدمهای خاصی قرار گرفته ایم. این افراد واقعا به طور خنده دار و غیر قابل کنترلی، زندگی آمیخته با شادی دارند.سعی کنید این افراد را در زندگیتان پیدا کنید و دور و برشان باشید.

 

فرض کنید شما بیرون از محوطه یک کنسرت موسیقی هستتید و باران شدیدی شروع به بارش کرد. کدامیک از دوستانتان در حالی که باران به صورتش می خورد و کاملا خیس شده است، متن ترانه کنسرت را هنوز می خواند؟ او دقیقا همان کسی است که باید بیشتر اطرافش باشید.

یاد بگیرید که آدم های مثبت را دوست بدارید و اطراف خود را پر کنید از این آدم های مثبت. قطعا شما تبدیل به یک فرد بسیار بسیار شادتری خواهید شد.

 

  • افکار منفی را شناسایی و حذف کنید

 

دلیل دیگر اینست که ما همیشه جنبه منفی موقعیت ها را می بینیم. برای اغلب افراد اینکه بگویند جنبه مثبت اتفاق را ببینید خیلی آسانتر از آنست که به گفته خود عمل کنند.

 

هر گاه در معرض افکار منفی قرار گرفتید برای رهایی از آن به این صورت عمل کنید:

 

اول: فکر منفی را متوقف کنید و بگویید این فکر درست نیست.

دوم: به این فکر کنید که این مشکل چقدر کوچک است.

سوم: به موارد مثبت اتفاق و قضیه فکر کنید.

 

  • دیگران را شاد کنید

 

برای افزایش شادمانی درونی خود، شما باید شادی را برای دیگران هم به ارمغان بیاورید. این شاید مهمترین گام باشد. آفریدن روز شاد برای دیگران به شما هم کمک می کند که روز شادی داشته باشید.

 

همیشه سعی کنید در خانواده یا محل کارتان حضور شادی بخشی داشته باشید، تا اطرافیان شما با وجودتان خوشحال و شادمان گردند. قطعا نشاندن لبخند بر چهره دیگران توسط شما، یک انرژی قدرتمندی ایجاد می کند که باعث شادی شما نیز می گردد.

 

در پایان روز اتفاقات و رویدادهای شادی بخش روز را مرور کنید و به یاد آورید تا روزتان را با شادمانی به پایان ببرید.

 

با این ترفندهای بسیار ساده می توانید روزی شاد داشته باشید و شادی را به دیگران نیز هدیه دهید.


چهارشنبه 96 آبان 24 , ساعت 6:54 عصر

در همه دو حالت مراقبه و مدیتیشن شما بر روی هر چیز دیگر به جز خود تمرکز می کنید.

 

 آموزش مدیتیشن  هیچ فعالیتی نیست که شخصی آن را برای شما انجام دهد. شما خودتان باید توانایی دور کردن افکار و اندیشه ها را داشته باشید.

مدیتیشن چیست؟

 

 

در حقیقت مدیتیشن اصولاً حالتی است که در آن، آگاهی از سطح ذهن به عمق ذهن می رود و این فرآیند به صورت طبیعی و غیر ارادی

انجام می شود.


چهارشنبه 96 آبان 24 , ساعت 12:5 صبح

اگر می خواهید با بهبود فردی در آینده به جایگاه متفاوت تر از امروزتان دست یابید، متفاوت تر از گذشته تان عمل کنید.

 

آنچه می خواهید بشوید بسیار مهمتر از آن چیزی است که شده اید. سوال مهم در شغلتان این نیست که “من چه کاره هستم؟” بلکه سوال مهم اینست که “من می خواهم چه کاره شوم؟”. بودن و شدن دو موضوع بسیار نزدیک و در هم تنیده ای هستند.

اغلب آنچه را که هم اکنون به دست آورده اید، در گذشته زندگیتان می خواستید “بشوید”.تمام آن جایگاهی که در امروز زندگی خود قرار دارید ناشی از طرز تفکر شما در گذشته ی نه چندان دور شماست.

 بهبود فردی مهمترین عامل موفقیت

بنابر این تا زمانی که شما نوع تفکر خود را تغییر نداده اید و نگرشتان را به زندگی و محیط و اتفاقات اطراف تغییر نداده اید، مطمئن باشید به چیز جدیدی در زندگی به دست نخواهید آورد.

 

اصلا به اینکه چقدر با جایگاه ایده آل خود فاصله دارید توجه نکنید؟ اصلا به اینکه در چه موقعیت مکانی و زمانی زندگی می کنید، توجه نکید.اصلا به اینکه راه رسیدن به جایگاه مورد نظرتان را نمی دانید، فکر نکید.

این موضوع که مسیر چقدر ممکن است سخت و دشوار باشد و یا چه مشکلاتی در سر راه شما را غافلگیر خواهد کرد، هم مهم نیست.

 

فقط مهم این است که شما می خواهید به چه جایگاهی برسید و چقدر رسیدن به آن موفقیت برایتان مهم است. این جایگاه می تواند درآمد مالی، موقعیت شغلی، خانوادگی، عاطفی، تحصیلی یا هزاران جایگاه ایده آل شما در زندگیان باشد.

 

ابتدا آن جایگاه را طور واضح و روشن برای خود مشخص نمایید. سپس روی بهبود فردی خود، کار کنید و خودتان را ارتقاء دهید.

باور کنید با بالاتر بردن شخصیت درونی و کسب مهارت های لازم با سرعتی باور نکردنی به جایگاه مورد نظر خود خواهید رسید.

بهبود فردی مهمترین عامل موفقیت است

حالا بیایید یک مثال بزنیم.فرض کنیم که از شغلی که الان دارید راضی نیستید و می خواهید شرایط را بهتر کنید.اگر ازموقعیت شغلی خود راضی نیستید سعی کنید مهارت های خود را بالا ببرید تا مجموعه تان بیشتر به شما احساس نیاز کند.

 

به جای اینکه از همکاران خود گله مند باشید یا از رفتار تبعیض آمیز رئیستان شکایت کنید، بهتر است بیشتر روی بهبود فردی خود تمکز کنید و توانایی های خود را افزایش دهید.

چون آن گله و شکایت ها اگر قرار بود شرایط را بهتر کند، مدتها قبل باید این اتفاق رخ می داد.


یکشنبه 96 آبان 21 , ساعت 11:1 عصر

با دانستن اینکه چگونه بدون سرمایه پولدار شویم، می‌توانیم راه را برای سریع‌تر پولدار شدن خود باز نماییم.

میلیونرهای پولدار یکی از بزرگ‌ترین نسل در تاریخ هستند که با سرعت افزایش تکنولوژی بیشتر می‌شوند.

آن‌ها دیدگاه‌های متفاوتی درباره زندگی و ارزش‌های اصلی آن دارند.

عصر دیجیتالی ما فرصت‌های مختلفی را نشان می‏دهد و ما ماجراجویی‌ها را با شوق شروع می‌کنیم. با فکر کردن در مورد چنین چیز زمان بری، ما تصمیم گرفتیم زمان کمتری را برای کار کردن بگذاریم.

در ادامه رازهایی درباره اینکه چگونه بدون سرمایه پولدار شویم بیان می‌شود:

رو به رشد بودن را به‌عنوان یک شخص ادامه دهید

با زندگی در محیط رقابتی، شما نیاز به دنبال کردن تمایلات خود، سازگاری با آن‌ها دارید و هیچ‌گاه یادگرفتن چیزهای جدید را متوقف نکنید.

بروز بودن و خوب تحصیل کردن کلید اصلی موفقیت برای پولدار شدن است که باعث پایداری می‌شود. بنابراین، بهتر است که خبرهای جدید را در زمینه حرفه خود بخوانید، رقبای خود را تحلیل کنید و رو به رشد بودن را به‌عنوان یک شخص با حضور در جلسه‌های پیشرفته و سمینار و کنفرانس‌ها ادامه دهید.

مهارت‌های اجتماعی خود را توسعه دهید

مهم نیست حرفه شما چیست، داشتن مهارت‌های اجتماعی خوب لازم است که باعث رشد در دنیای کسب‌وکار می‌شود.

با مشتریان و همکاران روابط تجاری برقراری کنید، شما نیاز به خودباوری دارید طوری که تخصص و خبرگی شما را نشان دهد.

مهم است به هر دو ارتباط کلامی و غیرکلامی توجه زیادی بکنید. بنابراین بهتر است ارتباطات اجتماعی خود را توسعه دهید تا بتوانید افکار و ایده‌های خود را به‌درستی بیان کنید.

پولدار شدن بدون سرمایه

بر نتایج تمرکز کنید

شما ممکن است خیلی اوقات این عبارت را شنیده باشید “کاری را که دوست داری انجام بده، آنچه را که انجام می‌دهی دوست داشته باش”

این 100% حقیقت است و موضوع اصلی این است که وقتی برخی وظایف خاص خود را انجام می‌دهی، خوشحال باش.

اگر مایل به انجام دادن آنچه می‌دهید باشید، بر نتایج تمرکز بیشتری می‌کنید به این معنی که برای رسیدن به هدف خود تلاش بیشتری می‌کنید.


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ