سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بترسید بترسید که خدا چنان پرده بر بنده گستریده که گویى او را آمرزیده . [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 دی 23 , ساعت 1:24 عصر

برای اینکه بدانیم چگونه شکست ناپذیر باشیم باید به دست آوردن اعتماد به نفس از شکست، را بیاموزیم. همین‌طور یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد.

مثل خیلی از عادت‌های خوب، باید برای آن‌وقت بگذارید و آن را تمرین کنید. این موارد را از افرادی که شکست‌های زیاد خوردند، یاد بگیرید

چگونه شکست را بپذیریم

هیچ راهی غیر از صحبت با خودتان برای روبرو شدن با ترس وجود ندارد.

شما باید از کارهای چالش‌برانگیز استقبال کنید تا اینکه یاد بگیرید شکست برای همیشه نیست.

شکست عواقبی دارد، ولی اجازه ندهید دید شما را بد کند. یک‌قدم عقب بردارید و برای شکست ناپذیر بودن دوباره تلاش کنید.

 

این مرحله هم می‌گذرد شکست ناپذیر باشید

ناراحتی‌ها و سختی‌ها را فردا، هفته بعد و سال بعد فراموش می‌کنید. زندگی شما ادامه دارد و اگر ارزش‌های خود را حفظ کنید و بدانید چه‌کاری مهم است، موانع را تحمل می‌کنید و قوی‌تر و شکست ناپذیر می‌شوید.

 

شکست خوردن در زندگی

هیچ‌کس سراسر زندگی یا کارش بدون سختی نیست. افراد موفق می‌دانند چگونه با این مسائل مقابله کنند،  و شکست ناپذیر باشند پس چرا شما نمی‌دانید؟

این کاری است که هر وقت می‌خواهم انجام دهم به خودم گوشزد می‌کنم. این کار را بکنید و از آن درس بگیرید که دوباره چنین شکستی نخورید.

 


چهارشنبه 96 دی 20 , ساعت 1:15 صبح

استارت آپ های موفق در همه جا هستند. یک کارآفرین نه‌تنها دنبال راه‌حل برای خودش است، بلکه دنبال راه‌حل‌هایی برای بهبود وضعیت دیگران است.

هر استارت آپ موفق ، به ویژگی‌های خاصی نیاز دارد که خیلی از افراد آن را  ندارند.

ویژگی مشترکی استارت آپ های موفق را در ادامه می‌بینید:

 

استارت آپ های موفق زود پیشرفت می‌کنند

دانشمندان متوجه شدند 8 ساعت خواب، مدت زمان خوبی برای استراحت کردن شبانه است.

یک خواب خوب با مقدار اندازه‌گیری نمی‌شود، بلکه با کیفیت خوب تعیین می‌شود. ممکن است 10 ساعت بخوابید ولی وقتی بیدار می‌شود هنوز احساس کسلی و خواب‌آلودگی کنید.

بستگی به حالت ذهنی شما وقتی می‌خوابید دارد. استارت آپ های موفق می‌دانند، مقدار کاری که انجام می‌دهید، تا حد زیادی بهره وری شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مدبران استارت آپ های موفق برای اینکه وقت بیشتری داشته باشند، زودتر از خواب بیدار می‌شوند تا از ساعت‌های بیشتری در روز استفاده کنند و کارهای خود را انجام دهند.

این به آن‌ها کمک می‌کند تا کارهای روزانه‌شان کم شود و بهتر بتوانند اهدافشان را در زمان خود کامل کنند.

 

مدیران استارت آپ های موفق بیش‌ازحد درگیر نیستند، آن‌ها بهره وری دارند

اکثر افراد درگیری را با بهره وری یکی می‌دانند. این اکثراً درست نیست چون می‌توان مشغله داشت ولی بی‌بهره بود.

با مشغله زیاد وقت کافی پیدا نمی‌کنید. کارآفرینان  استارت آپ موفق می‌دانند اگر اوقات فراغت بیشتری داشته باشند، بهره وری بیشتری دارند.

بهره وری به توانایی شما بستگی دارد تا بین چیزی که مهم است و چیزی که لازم به توجه زیادی ندارد را بتوانید تشخیص دهید. افراد موفق در برنامه ریزی و اولویت‌بندی وظایف و مسائلی مهم هست، توانا هستند.

آن‌ها تلاش نمی‌کنند همه کارها را خودشان انجام دهند (باعث مشغله بیشتر آن‌ها می‌شود)، به‌جای اینکه چند کار را با هم انجام دهند، کسی را برای انجام وظیفه مربوط استخدام می‌کنند. این روش، کارایی آن‌ها را بالا می‌برد و وقت بیشتری برای آن‌ها می‌ماند.

“اگر برای یک‌چیز بیش‌ازحد وقت تلف کنید، نمی‌توانید آن کار را انجام دهید.”

کارآفرینان موفقاستارت آپ موفق

استارتاپ های موفق دنیا از ریسک کردن خجالت نمی‌کشند

کارآفرینان موفق هدف خود را با اشتیاق دنبال می‌کنند. در این راستا، شاید باید کارهای خاصی انجام دهید و ممکن است نتوانید دلایل مردم را بپذیرید. این ویژگی در بین خیلی از کارآفرینان وجود دارد که به غرایض خود اعتماد می‌کنند.


یکشنبه 96 دی 17 , ساعت 11:20 عصر

پولدار شدن موضوعی هست که خیلی از ما آن را دوست داریم. همه می خواهیم بدانیم که چگونه سریع پولدار شویم ، چگونه ثروتمند شویم . ولی آیا واقعاً امکان پذیر است؟

 

چگونه ثروتمند (پولدار) شویم

شما شاید فکر کنید هیچ وقت پولدار شدن شما انجام نمی شود مگراینکه در قرعه کشی برنده شوید یا اینکه خانواده پر درآمدی داشته باشید.

ولی کسانی که از جوانی تلاش می کنند و عادت های خوب را پرورش می دهند، پولدار شدن هم رخ می دهد. هرکسی در هرسنی می تواند ویژگی های درست را پرورش دهد، ثروتش را زیاد کند و بدهی هایش را کم کند.

باور کنیم یا خیر، پولدار شدن هدفی است که ممکن است امسال داشته باشیم. در زندگی ام، چند بار ثروتمند شدم. ولی خیلی از اوقات در قبل از 30 سالگی، این موقعیت را به خاطر ماشین، خانه و طرز زندگی ام که دلیلی برای آن نداشتم، از دست دادم. پولدار شدن اکثرا در طول چند سال اتفاق می افتد.

پولدار شدن

 

راههای پولدار شدن

اگر شما از این توصیه ها پیروی کنید، به شما اطمینان می دهم که روش پولدار شدن را آموخته اید که ممکن است برای شما در امسال اتفاق بیفتد.

 

برای روش  پولدار شدن خود برنامه مالی بنویسید

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده مردم ثروتمند نباشند و راه پولدار شدن را ندانند، به خاطر این است که تا حالا یک برنامه مالی برای خود نداشته اند. داشتن یک برنامه مالی به شما کمک می کند فعالیت بیشتری کنید، به جای اینکه فقط صحبت کنید. کمک می کند به خاطر به دست آوردن رؤیاها و اهدافتان تصمیمات درست بگیرید.

صرفاً، گفتن اینکه می خواهید ثروتمند شوید فقط کافی نیست. شما باید به یک برنامه برسید و آن را روی کاغذ بیاورید. (در واقع بدانید هدف تان چیست)

این نوشتن شما را مجبور می کند تا کارهایی انجام دهید. این را استورات یکی از ثروتمندان معروف گفته است.

چیزی را که به دست آورده اید و اینکه چقدر سرمایه گذاری می کنید را حساب کنید. برنامه فقط هدف نیست، همه چیز است، رؤیا، هدف و انتخاب های شما.

او می گوید، انتخاب های شما متون برنامه هستند و همه کارهایی است که می توانید انجام دهید.

یک برنامه ریز مالی می گوید؛ “موقع برنامه ریزی برای داشتن یک آینده امن، وارد کردن دو چیز ضروری است؛ چقدر پول دارید و چقدر می خواهید هزینه کنید.”

ما به این علت بر این دو مورد تأکید می کنیم که صرف نظر اینکه چقدر زیاد باشند،کاملاً برای برنامه ریزی های مالی اساسی هستند.

بزرگترین تفاوت بین کسانی که مسیر درست را انتخاب کردند و راه اشتباه را انتخاب کردند، مقدار زمان و تلاشی است که برای برنامه مالی خود و روش پولدار شدن مصرف می کنند.

پولدار شدن

اکثر افرادی که راز پولدار شدن را می دانند، عموماً برای ایجاد برنامه، وقت می گذارند. همچنین هدکوک گفته است: با افرادی که این کارها را انجام داده اند، صرفنظر از موقعیت مالی خود موفقیت فردی را نیز به دست می آورند. همین طور، شکست هم توسط کسانی که برای سرمایه خود برنامه ای ندارد، به دست می آید.

وقتی به جای دعا برای پولدار شدن برنامه مالی ایجاد می کنید، موارد زیر را به یاد داشته باشید؛

  • بر موارد مهم تر تمرکز کنید و در گذشته بیش از حد وسواس به خرج ندهید.
  • اول هزینه های خود را بشناسید و بر کنترل آن تمرکز کنید، و با باقیمانده درآمد خود، اهداف خود را دسته بندی کنید
  • با پیش بینی، ببینید چقدر می توانید آینده خود را بهتر کنید

دوشنبه 96 دی 11 , ساعت 12:20 صبح

جملات زیبا ، متن های زیبا و سخنان حکیمانه می تواند برای ما انرژی بخش باشد و هم اینکه در خیلی از موارد راهگشای عملکردهای مثبت تر و بازدهی بالاتر برای ما خواهد بود.

این جملات زیبا و سخنان حکیمانه در مورد زندگی یا هر مورد مهم دیگری باشد می تواند تجلی بخش زیبایی های زندگی برای انسان ها باشد.

این گفته های زیبا  و جملات زیبا معمولا ناشی از یک سری تجربه های فردی و گروهی است که از نسلی به نسل دیگر منتقل گردیده تا به ما رسیده است.

علاوه بر این جملات زیبا در آیین ها و فرهنگ های مختلفی نیز وجود دارد که با مطالعه آن ها می توانیم نگرش جدید و بهتری برای دستیابی به موفقیت در زندگی داشته باشیم. در حقیقت این گفته های زیبا چراغ راهی برای آینده روشن خواهند بود.

جملات ناب و  سخنان زیبا در مورد زندگی

چرا نگران چیزهایی هستید که از عهده تغییر دادنشان بر نمی آیید؟ رها کنید و به پیش بروید، چون زندگی منتظ شما نمی ماند.

روش من در زندگی بسیار ساده است. با من خوب رفتار کن آنگاه خواهی دید که من با تو بهتر رفتار خواهم کرد.

تنها بودن در زندگی خیلی بهتر از آن است که با کسی وقت بگذرانید که ذهن شما را پر از شک  و تردید کند.

تنها یک دروغ کافی است تا اعتماد کسی نسبت به شما سلب شود. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که همیشه رک و صادق باشید و حرف حقیقت را به زبان آورید.

در زندگی جدایی ها سخت و آزار دهنده است ولی از دست دادن کسی که به شما احترام نمی گذارد، در واقع منفعت هست نه ضرر.

اگر کسی قدر حضورتان را نمی داند، کاری کنید که قدر غیبت شما را بداند.

بیش از نود درصد از مواردی که در زندگی نگران رخ دادنشان هستید، هیچ گاه اتفاق نمی افتند.

همیشه در زندگی خود کسانی را نگه دارید که واقعا دوستتان دارند، شما را تشویق می کنند، الهام بخش هستند و موجب شادی شما می گردند.

اگر پس از هر لبخندی از خداوند تشکر نکنید، شایسته نیست که در زمان اشک ها از او گله و شکایت کنید.

در زندگی زیبا خوشبینی آهنربای خوشبختی است. اگر مثبت بمانید، اتفاقات و آدم های مثبت به سمت شما جذب می شوند.

مهم نیست دیگران درباره شما چه فکری می کنند، مهم این است که شما درباره خود چگونه فکر می کنید.

گاهی به شما چیزی که می خواهید داده نمی شود، چون قرار است چیزهای بهتری نصیبتان گردد.

این موضوع را درک کنید که آدم ها عوض می شوند و گاهی دیگر با زندگی ما سازگار نیستند. باید یاد بگیریم که این را بپذیریم، مسیرمان را جدا کنیم و زندگی مان ادامه دهیم.

هیچ یک از ما نمی دانیم که چقدر زمان در دنیا برایمان باقی مانده است. آنچه در انتها باقی می ماند اعمال، خاطره های به جا مانده و احساسی است که در دیگران ایجاد کرده اید. آنچه برای به جای گذاشتن ارزشمند است، مردمی هستند که همیشه شما را با عشق یاد کنند.

 

جملات زیبا در مورد زندگی

جملات زیبا در مورد زن

زن شاد زنی نیست که هیچ گونه نگرانی ندارد، بلکه زن شاد زنی است که نگرانی دارد ولی نمی گذارد نگرانی هایش او را شکست دهند.

زنان معمولی بیشتر از زنان زیبا در مورد مردان می دانند.

یکی از زیباترین چیزهایی که در دنیا وجود دارد، قلب یک زن است. قلبی که شکستنی و در عین حال محکم است. وقتی زنی قلبش را به شما می دهد مثل این است که ارزشمند ترین دارایی اش را به شما می بخشد. اگر دوستش بدارید، مراقبش باشید و قدرش را بدانید و پرورشش دهید، آن زن همه دنیا را به شما خواهد داد.

زن هایی که می خواهند مرد باشند، همان زن هایی هستند که نمی دانند باید زن  باشند.


شنبه 96 دی 9 , ساعت 10:19 عصر

در اعماق وجود ما جایی هست که حاوی طلاست. در حقیقت همه قدرت درون ماست. دانستن این موضوع که چگونه به قدرت درون برسیم نیاز به شناخت انرژی درون انسان دارد.

استفاده از راز قدرت پنهان درون انسان

هر یک از ما پهنه‌ای هستیم با خاک زرینی از ذرات طلا. کل ماجرای موفقیت یعنی رسیدن به رگه طلا و قدرت درون. انسان‌های موفق کسانی هستند که رگه طلای وجودشان یعنی در واقع نیروهای درونی انسان را کشف کرده‌اند و از آن بهره‌برداری می‌کنند. اما رگه طلا فقط مختص موفق‌ها نیست.

همه ما با رگه‌ای از طلا به دنیا می‌آییم. فقط بعضی هامان آن را کشف می‌کنیم، بعضی هامان نمی‌کنیم. همه ما بیشتر ازآنچه فکر می‌کنیم غنی هستیم.  همه ما با منابع درونی به دنیا می‌آییم که اغلب اوقات نامکشوف باقی می‌مانند. منابعی که حتی از آن‌ها بی‌خبریم و بیشتر اوقات نه خودمان، نه دیگران وجودشان را باور نمی‌کنیم.

همه ما با ذخایر بالقوه‌ای از طلای درون به دنیا می‌آییم. طلای درون ما استعدادها و موهبت‌های خدادادی است که خاص خود ماست. در حقیقت قدرت درون ما مختص خود ماست. بیشتر ما بیشتر ازآنچه تصور می‌کنیم استعداد داریم. کل کار ما در زندگی، کشف و پرورش استعداد و قدرت درون ماست.

قدرت درونی چیستقدرت پنهان درون انسان

قدرت درونی چیست

هر چه که به آن عشق می‌ورزیم می‌تواند نشانه استعدادمان در آن زمینه باشد. به‌عنوان ‌مثال عشق به موسیقی می‌تواند نشانه استعداد موسیقی نیز باشد، استعدادی که به علت موقعیت زندگی‌مان پرورش نیافته است. به همین ترتیب، خیلی از کسانی که با ولع کتاب می‌خوانند، نویسنده‌هایی در خفا هستند که می‌ترسند آشکارا وارد وادی نویسندگی شوند.

هر چه که دست‌ و دلمان برای آن می‌لرزد، هر چه که احساس می‌کنیم بی آن نمی‌توانیم زندگی کنیم، یا دست‌کم بی پرتو آن زندگی‌مان بی‌نور و کم‌فروغ به نظر می‌رسد، همان قدرت درون ماست و کل کار ما در زندگی، کشف قدرت درون خود است.

با کشف و استعداد این قدرت درونی انسان یا رگه طلاست که می‌توانیم زندگی‌مان را غنی کنیم. با بهره‌برداری از رگه طلای وجودمان است که می‌توانیم به موفقیت و رضایت خاطر حقیقی در زندگی برسیم. ازآنجاکه خدا خالق ما و طلای وجود ماست، کشف قدرت درون اعماق وجودمان، به عمیق‌ترین وجه ممکن ما را به خدا وصل می‌کند و امکان تحقق خواست خدا از طریق ما را فراهم می‌سازد.

جولیا کامرون، استاد پرورش خلاقیت در کتابش می‌گوید: معدنچیان برای رسیدن به معدن طلا باید حجم عظیمی از خاک و مواد بی‌ارزش را زیرورو کنند که به آن کار شاق و تحمیلی می‌گویند. در زندگی شخصی نیز کار شاق و تحمیلی ما می‌تواند تابش نور استعداد خلاقمان را تیره‌وتار کند.

در زیر خروارها تعابیر منفی دیگران، ما باید به‌طور فعال به دنبال رگه‌های درخشان قابلیت‌ها، رؤیاها و آرزوها و آمالمان بگردیم. ما نیز مانند معدنچیان برای یافتن این رگه‌های ثروت مخفی، حفاری می‌کنیم. ما نیز کلوخ‌های خویشتن پنهان در زیر سطح زندگی را برمی‌داریم، این گنجینه‌ها را به روشنایی روز می‌آوریم، پاک می‌کنیم و تصاحب می‌کنیم.

هر تکه از اعتباری که به ما خودمان می‌دهیم، بخشی از قدرت درون ماست.

چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیمقدرت ماورا طبیعی

چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم

برای اینکه بدانیم چگونه قدرت ماورایی داشته باشیم نیاز داریم تا به توانایی های نیرون درون خود آگاه باشیم.

برای تقویت قدرت درون خود لازم است تا نکات زیر را مورد توجه قرار دهیم:

 

انجام مراقبه و مدیتیشن برای تلقین و تقویت انرژی درونی

وقتی انسان در حالت مراقبه و مدیتیشن قرار می گیرد می تواند قدرت انرژی ذهنی خودش را متمرکز کند و آن را در مسیری که مد نظرش هست، هدایت کند. با انجام مداوم ریلکسیشن و مدیتیشن به همراه تصویرسازی ذهنی دقیق می توان راه رسیدن به خواسته ها را بسیار آسان تر و سریع تر از حد تصور نمود.

در حقیقت وقتی در وجود خود سکون ذهنی ایجاد می کنید با تقویت قدرت فکر به افزایش انرژی ذهنی خواهید رسید.

این امر در نهایت منجر به افزایش قدرت درون و ارتباط بیشتر و نزدیکتر با کائنات می گردد. عاملی که باعث افزایش قدرت ماورا طبیعی در انسان ها می شود.

 

به حس شهودی و قدرت فکر درونی خود اعتماد کنید

حس شهودی یک قدرت درونی است که به ما کمک می کند تا چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم . قدرت درون برخواسته از این حس بسیار قوی و در بسیار از مواقع کاملا درست و صحیح عمل می کند. حس شهودی یک نیروی درونی انسان است که در تشخیص صحت و موثر بودن تصمیم هایمان درزندگی تاثری به سزا دارد.

حس شهودی ناشی از تجربه های ما در زندگی و قدرت فکر ماست که در لحظه و بدون منطق از پیش تعیین شده ای فرمان می دهد.

با کنترل ذهنی و افزایش قدرت ضمیر ناخودآگاه می توان حس شهودی را تقویت کرد و تصمیم های درست تر و نتایج بهتری گرفت.

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ